FAQ

Meer uitleg vindt u onder onder de pagina Subsidies-KMO-portefeuille van onze website of op de website van de Vlaamse Overheid http://www.vlaio.be/artikel/kmo-portefeuille-voor-ondernemers.

Meer informatie over de verschillende activiteiten vindt u op de pagina Activiteiten van onze website.

Voor de volledige procedure en het aanvraagformulier verwijzen wij graag naar Hoe lid worden? op onze website.

De aanvraag tot lidmaatschap wordt beoordeeld op de eerstvolgende raad van bestuur. De raden van bestuur gaan in principe door de eerste donderdag in de maand februari, april, juli, oktober en december.

Indien u ondertussen reeds wenst deel te nemen aan bepaalde activiteiten van onze vereniging, neem dan contact op met het secretariaat van onze vereniging.

Indien u zich na 15 minuten na het aanvangsuur zich registreert en/of u zich voor 15 minuten voor het einduur van een opleiding afmeldt, worden het werkelijk aantal aanwezige minuten weergegeven op het attest.

Leden, toegetreden leden, medewerkers van leden en studenten moeten zich eerst registreren op het intranet http://vabf.intranetten.be en ontvangen na goedkeuring een login en wachtwoord.

Heeft u zich reeds geregistreerd op ons intranet http://vabf.intranetten.be, dan kan u zich daar aanmelden met uw login (e-mailadres of nationaal nummer) en wachtwoord. Onder de rubriek Seminaries, vindt u de komende seminaries terug. Klik op de titel van het seminarie, en klik op Selecteren op het detailscherm van het seminarie.

Op dezelfde wijze kan u ook uitschrijven.

Bent u geen lid, toegetreden lid, medewerker van een lid of student? Schrijf u dan in via onze website, onder de pagina Activiteiten.

Dit komt onder meer voor in volgende gevallen:

- Sommige opleidingen zijn voorbehouden voor leden,
- Inschrijvingen verlopen niet via onze website (I-Prof, Jongerentraject in samenwerking met BAB Kortrijk)
- Het maximum aantal deelnemers voor deze opleiding is bereikt.
- Drie dagen voor de opleiding worden de inschrijvingen afgesloten, zodat er voldoende tijd is om het vereiste aantal syllabi te kunnen drukken.

Bij andere problemen of vragen, neem dan contact op met het secretariaat.

Indien u andere vragen heeft, neem contact op met het secretariaat.